fredag 8 juni 2012

Gudmors gamla synder kommer tillbaka

Så sitter Gudmor i samma sits en gång till. Snubbe i "seriöst" förhållande kontaktar mig för han "kan inte glömma"... Vad säger man om den? Tre år senare.
Vi hade en ytterst hemlig natt tillsammans. Det jobbiga är att jag kan inte prata med någon om detta. Ingen vet ens att vi haft/har kontakt, än mindre vet de något om natten vi haft. Problemet är att en vännina till mig anser sig ha ensamrätt på honom. Kan ha att göra med att hon inbillade sig att de hade ett förhållande och att han är hennes chef...
I ärlighetens namn ska sägas att jag förförde honom, bara för att jag ville se om det skulle fungera. Det gjorde det.
Nu vet jag inte hur jag ställer mig till att han kontaktat mig, igen. Har tidigare sagt att jag bara är intresserad om det finns en möjlighet till förhållande. Tror att det är den linjen jag ska hålla även den här gången.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar