söndag 21 oktober 2012

Gudmor spårar

Har spenderat dagen med en väninna. Hon har ingen aning om att jag och Han med H pratar med varandra, att det går hundratals sms i båda riktningarna eller att vi faktiskt träffas.
Hon vet inte att Han och jag hade en HET natt för några år sedan. Den var het på många sätt. Jag har nog försökt förtränga hur fantastisk den faktiskt var.

Någon gång idag spårade jag. Totalt. Antagligen på grund av all undertryckt sexlust. Jag såg, om möjligt, mer sex i allt än vad jag gjort tidigare. Kunde inte riktigt hålla det inne heller.
Efter en stund tittar väninnan på mig och säger "Du skulle behöva få lite k**...".
Tack. Jag vet. Skulle behöva bli så ordentligt påsatt så ni kan inte ana.

Att träffa Han med H ett par minuter och bara grovhångla räcker liksom inte. Inte på långa vägar.
Att bara hålla i k** är inte vad jag behöver. Måste få känna på annat sätt. På riktigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar