torsdag 8 november 2012

Gudmor minns en säng

Läser en hel rad bloggar. En läser jag rent tvångsmässigt. Skurk Gs förra fru skriver och jag började läsa när det var skakigt i hans och min relation, och jag kan liksom inte släppa taget. Fyra år senare. Vet inte vad jag förväntar mig att det ska stå. Hon skriver nämligen inget av vikt. Kan inte grammatik heller.

Det som är så bisarrt är när hon skriver att hennes säng är så underbar.
Jag kan av egen erfarenhet säga att den suger. Skurk G hade nämligen den när vi träffades. En gång när jag kom över hade de bytt. Bara så där, eller jag vet inte. Han och jag pratade väldigt lite och knullade ganska mycket. Inte riktigt min bussiness det där vilken säng han hade. Jag hade inget veto.
Men när hon nu skriver om sängen vet jag bara att den funkar för att knulla i, men inte för en god natts sömn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar