fredag 29 juli 2011

Gudmor degraderar - Fling blev Skurk

I samma veva som Skurk G vill ha inblick i mitt liv, händer mycket annat konstigt. Planeterna måste ha studsat knasigt.

Som till exempel den sms-kontakt som jag hade med Skurk M1.
Skurk M1: Länge sen, allt är bra?
Gudmor: Jovars, inte helt uselt på min kant.
M1: Hur går det med julklapparna?
G: Det blir nog ett par skidor till mig själv. :)
M1: before Jul6?
G: Förstår inte tankegången allt bra-skidor-sex? Är inte du upptagen? Ligger inte medvetet m folk i relationer. Ger mig inget, lika bra att skita i det.
M1: Ditt val. Men det var ju bra sist... (Gs anm: det var säkert 18 månader mellan sist och den här konversationen)

På tre (!) sms gick han från en gammal Fling till Skurk.
Om Skurk M1 känner sig träffad och orättfärdigt beskriven får Han gärna förklara hur Han tänkte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar